Mátrafüred - Sirok -Eger - Miskolc

Micuéktől Mátrafüredről indultam reggel és kellemes tempóban felmásztam Mátraházára. Nagyon élvezetes kanyargós úton gurultam le Parádig, majd hátszélben 40-es tempóval eltűztem Sirokig. Itt bemutattam egy 11 pontos SPD esést. Minek kellett nekem bringán álló helyben telefonálni? Tomival pár perccel az eset után találkoztam, aki már csak a vérző térdemet látta. Itt kis reggelizés, várnézés, sziklamászás, térdműtét és geoláda keresés volt a program. Nem irigylem a várlakókat, jó meredek az út.:) Azért kitekertük becsülettel. Siroki vár (GCSiro)

Ezután Egerben a Rác templom (GCRACT) következett a morcos pénztárosnénivel. Majd a Szépasszony-völgy (GCSZAY) a sok hajléktalannal. A belvárost millió turistanép lepte el ezért egy gyors ebéd után elindultunk az erdőbe. Az akácosban jól eltévedtünk, de végül csak megtaláltuk a Egri Kaptárköveket (GCEKPT) A hely emlékezetes maradt a dupla defektnek köszönhetően. Nincsen akác tövis nélkül.:)

Mivel elég későre járt már és még 50 kilométerre volt Miskolc kicsit belehúztunk. Bogács volt a megmentő. Végre sikerült vizet vételezni a túrán. :) Bogács felől a Hór völgyön mentünk fel Hollóstetőre. Tomi itt mérte este 9-kor a 11 fokot. A Bükki völgyekben sötétedés után eléggé le tud hűlni a levegő. Miskolcon már 14 fokos hőség volt. Életemben nem reszkettem ennyire gurulástól, pedig esőkabát volt a szélvédelem. Istennek sem akart elfogyni a lejtő. Pedig nagyon vártam. :)

120 kilcsi - reszkető lábak, leégett karok, lezúzott térd lett a végeredmény. Meg 4 begyűjtött geoláda. Azért nagyon élveztem a túrát. Megmásztam a Mátrát és a Bükköt 1 nap alatt - volt szint bőven..:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések