Tátra túra - Fehér-tavi-csúcs

Még a téli völgylezárások előtt lenyomtuk az őszi szülinapos Tátra túránkat.

Idővel nagy szerencsénk volt, kellemesen sütött a nap. Szállásunk is olcsóbb lett, mivel kevesebb a turista. A tavalyi szélvihar megtette sajnos a hatását.

Fehér-tavi-csúcs (Jahňačí štít) (2229 m) volt a célpont. Eddig ez volt a legszebb Tátra túrám. Fényképek nincsenek mert valaki továbbra is szurkálja a vúdú babámat. A cirkó és a DVD lejátszó pusztult meg 2 héten belül. Most a HP fotómasina adta meg magát 1 kép után. Brühühü. Rosszakarómnak üzenem ebből elég volt.:((

Összefutottunk egy 30 fős magyar csapattal, így szakszerű idegenvezetést hallgathattunk végig. Kaland megvolt: hó, jég, láncos sziklafal, meredélyek mindenfelé.

Nagyon király volt a kirándulás, de a térdem kicsit megnyekkent. Majdnem kiment a lábam, de megúsztam. 1 órácskát sétáltunk lefelé denevér üzemmódban, mert ránk esteledett.:) Találkoztunk fejlámpás vagány futó srácokkal, akiknek a sötétség és a fej méretű görgetegkövek sem okoztak problémát. Ők is magyarok voltak. :)

A pupillánk úgy kitágult a sötétben, hogy rengeteg csillagot láttunk az égen. Gyönyörű volt. Bár lehet hogy ez a fáradtságtól lehetett.:) 1400 méternyi szintet mentünk kb. 9 óra alatt. Ez bringával mennyivel hatékonyabb lett volna.:))

Szauna, söröcske, finom vacsi, a Tecskó édesség és alkoholrészlegének kifosztása volt a levezető program. Bringával jövőre mindenképp vissza kéne jönni erre a szép vidékre. Vagy rá kéne gyúrni a Tátra körre. :)