János hegyi MTB túra

Wooky a felelős mindenért. Elrángatott bringázni az erdőbe, pedig punnyadtam volna otthon. Szörnyű.

A győri győzelméért járó gyerekkorunk krumpliszirmát becserélte két pitére és forraltborra. Mondtam neki, hogy ez életével játszik, ha ennyi káros anyagot visz be a szervezetébe. Nem akartam lebeszélni, gondoltam jövőre egy ellenféllel kevesebb. ))

Hogy legyen bizonyíték, meghívtam a HBSE kemény túrázós szekcióját, egy komplett TV-s stábot LászlóJános vezetésével és Kóka minisztert szóvivőjével együtt a Normafához. A miniszter bá sajnos lecsúszott erről a jó kis buliról. Mi pedig a hideg miatt a kormánybiztos kinevezéséről. Szépen le-DH-ztunk a hegyről, remélem benne voltunk a TV-ben. Wooky egy gödörben akrobatikázott egy jót, de az erő vele volt megúszta. :)

Tartozásom leróva, jöhet a következő szezon.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések