Szlovák Paradicsom télen

Isteni rönkházban aludtunk, amit a neten találtam. A többiek csak úgy hívták luxusszállás. Tényleg jó, tudom ajánlani. Reggelit is kaptunk. Mindezt 450 koronáért. kb 3100 magyar pénzért. Nem rossz.

Nem is volt hideg csak -22.9 C.
Új csúcs. A házban jó idő volt, kint meg fogvacogás. -5 fok alatt már úgyis mindegy, milyen hideg van. Azért nem volt olyan durva, csak mozogni kellett. :)

Tudom mi az életcélom: egy ilyen rönkház. A felében lehetne élni, a másikat kiadni, amit a csehszlovák farmer DszokiJuing csávó is csinál. És lovagolni is lehet, meg van bernáthegyi kutyus is.

Másnap Zuhany Béla túra volt a Szlovák Paradicsomban. Jártam már ott többször is, de télen még soha. Most nem patak csörgedezett a lábunk alatt, hanem egy jó kis jégfolyamon lehetett csúszkálni. Izgi volt. Túra elején –20 fokról indultunk, de folyamatosan melegedett az idő. Vetkőztünk.

Volt pár balett mozdulat. Egyedül Simi volt a király a hágóvasaival. Simán járt a jégen. Nemhiába ő a túravezetőnk. :) Csak annyit igazgatta a madzagjait, meg annyit vetkőzött, hogy mégis csak rá kellett várni.

A túra mottója: A divatturisták csatája a kínai technológia ellen.

Fel voltam szerelve rendesen: új kamásli, új szálnadrág, új hátizsák. Ugyanilyen komolyan nézett ki Simi, meg Vitya is. MagyarPetya a hatalmas kihívást a kínai szerkójában vállalta be. Kemény srác. Azért ő is trendi volt a ciklámen T-Mobilos pólójában. J

Árpi aki átment serpába (Próbából a vittem végig az új zsákomat az összes cuccommal + kaja is volt benne. Kezdek meghülyülni, régen utáltam a cipekedést.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések