Jönnek a választások


Eddig is hülyék voltak a népek, de most még jobban be vannak kattanva.

Kedves szekrényajtó méretű gyalogosok meg akartak verni, de én gyorsabb voltam. :)

Vagy front van, vagy a választások miatt hülyültek meg az emberek. Nem tudom. De mostanában minden héten történik valami. A múlt héten elütött egy autó, most meg egy figyelmetlen faszi borított fel. Pont a fogas bejárata előtt a járda és a bringaút kereszteződésében történt az incidens. Majdnem fellökött egy öltönyös manus. Mikor mondtam neki, hogy kicsit ésszel, akkor egyből jött egy segítőkész hurkanyakú, hogy lever a bringáról, ha sokat pampogok.

Inkább spinizek bent a meleg szobában. Csak 2 óránál többet nem bírok. Nem fizikailag, mentálisan. Teljesen kikattanok és rá sem bírok nézni a gépre.

Kicsit elment a bringától kedvem. Elmegyek remetének egy hegyre emberektől távol, vagy budhista szerzetesnek Tibetbe. Montimat viszem magammal.:)

Azért vasárnap spini rekordot döntöttem otthon. 2:20 lett. Az olimpiai 50km-es tömegrajtos sífutást én is végigcsináltam, csak tekerve. Jó kis befutó volt. Nagyon lefáradtam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések