MTB túra a pilisborosjenői XC kupafutamra

Jó volt ez a mai lazulós nap. Nem kell mindíg a teljesítményhajhászás. Jó érzés lelassulni, dumcsizva tekerni, a táj szépségében gyönyörködni.

Többször halasztottuk az indulás időpontját, de így is sikerült elkésni. A Nike maraton futóinak szurkoltam a városban. A járókelők teljes némasággal nézték a kiabáló buzdító idióta bringást. Vagyis engem. :) Teljesen magával ragadott a kavargó embertömeg. Ezt a futkozást egyszer ki kellene próbálni.

A találkhelyen Katic meglepett egy markolattal és egy kis itókával, pedig neki volt szülinapja. Köszi. Nagyon jó hangulatú volt ez az ünnepi tekerésünk.

Sajna nem sikerült a koránkelés és nem értünk ki Kati és Őrs OX futamára. Bocsi. Kár hogy nem találkoztunk. Majd legközelebb. Katic hazaindult, de csak 2 km-t mentem egyedül, mert csatlakozott Viki és 1ütt tekertünk ki Pilisborosjenőre.

Az elit futamba sikerült bepillantani. Veronikával és Lacival az egyik meredek ösvény mellöl szurkoltunk az élversenyzőknek. Kemény sport ez az OX. Elég durva volt.

Aztán puhány módra a vendéglátó hely padjairól szurokolt csapatunk (Wooky, Vera, kistökmag, Hédi) Kis söröcske és pogácsa is lecsúszott a nagy izgalomban. Családias volt a hangulat, nagyon örülök hogy találkoztunk.

Nem időztünk sokáig, Vikivel a megmásztuk hazafelé a HHH-n a vízmosásos téglagyári lejtőt. Bringaedzéssel húztuk az időt, hogy ne kelljen hazamenni takarítani. Nem is sikerült csak naplementére hazakeveredni. Így a porszívó a spájzban maradt.:)