A nagy bringaszervíz

Kihasználtam a rossz időt, és nagygenerált tartottam a bringákon. Végre lejárt a lekötött pénzecském és egyből elkezdtem jól elkölteni. De csak azért, hogy élénkítsem a világkereskedelmet.:) Dáv akkor a szokásos soknullás utikötséget utalnám is.:)


1, Mali a városi és outi gép - Ez a 15 éves retró montim.
Kapott új fékbetéteket. És egy iszonyú "drága" 4000 ft-os új kereket, mivel a régi egy tűzvészben odalett..:)

2, Dema a sarazós bringa - Újra cseréltem az integrált csapágyakat, a fékbetéteket. (Regaus veszteség) Kapott egy alig használt láncot is. A bowdenházak is ki lettek tisztogatva. Visszakerült bele a merev villa is. A hátsó kereket én fűztem, egyenlőre jól műkxik. Büszke vagyok a művemre. Most egy Centerlockos tárcsát is kapott. Kiváncsi leszek hogy fogja bírni a kiképzést. :)

3, Kona a versenygép - Bár nemrég volt szervízben, azért most kapott egy új Sram láncot. Csak azért, hogy meg ne sértődjön.:)

4, Wheeler fully - Ez a donor bringa. Ha valami kell mindig erről szermányolom le. Régóta hiányzott belőle a kormány, így most került bele egy új Zoogie riser. Visszaraktam bele a telót, de a próbakör alatt szomorúan vettem észre hogy alig mozog. Na ez is a Regaus veszteségeket bővíti. Sebaj, nem volt egy értékes darab, Hátha lehet még valamit kezdeni vele. Már csak azt a ronda narancssárga Conti gumit kellene szétkoptatni, és egész pofás retró fully lenne.

Szerintem még sohasem volt egyszerre 4 működőképes bringám. Most, hogy ilyen sok van, nem is tudom mit kezdjek velük. Kell ennyi egyáltalán? :)

ui.: Még lehet rajtuk pepecselni, váltókat precízebben beállítani km órákat felszerelni.... De most egy picit elég volt a butykölésből. Kicsit nyomkodom a gombokat is. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések