Zeba-zaba

Zaba vs. Sport meccs döntetlenre áll.
Egy grammot nem fogytam pedig napi 3-4 órákat sportolok.
De lassan jobbra fordulnak a dolgok, kezd kiürülni a hűtő.:)
Az Őrs által küldött energiamérleges táblázatot szépen kitöltöttem.
Egy edzésen 180 gr zsírt égettem.

A karácsonyi edzőtáborom 4. napján végre kezd úgy menni a bringa ahogy kell. A spinningtől gyorsultam, erősődtem, de az állóképességem az gyöngusz. A tekerés 3. órájában már fáradt vagyok. Pedig frissítek és max 75%-on tekerek, ahogy kell.

Elővettem a Modern sporttáplálkozás cimű könyvemet.
Kiszámoltam hogy 2500 kcal-t szabad ennem naponta:

szénhidrát 374.28 g
fehérje 97.6 g
zsír 67.52 g

Ez összesen 539.40 g Ennek legalább a kétszeresét fogyasztom naponta.:)
Szerencse, hogy nem híztam.

A grammokat és a kcal-t nem fogom számolgatni. De valahogy megpróbálok kevesebbet zabálni.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések