Zemplén MTB túra

N+1000. falu. Vissza az időben. Sok itt a nem teljesen fehérbőrű lakos. Kicsit gettós a hangulat. Ez nem is jó szó. Félünk, hogy mikor szednek le a bringáról. De semmi nem történik. Mindenki kedves barátságos, és iszonyúan ráér. Nincs túl sok munkalehetőség erre felé.

Boldogkőváralja: Szociófotó a helyi kocsmában. Képriport sorozatot lehetett volna csinálni az arcokról. Mindenki barátságos és az alkoholtól nagyon beszédes. Meghallgattunk egy kerekasztal beszélgetést az élet értelméről? Az előadó egy macinacis, gumicsizmás, öltönyzakós sokat megélt polgártárs volt.

Próbálom felvenni a ritmust. Na nem tekerésben, hanem sörözésben. Nehezen megy. Igaz hőség van, de napi 7 sör az akkor is sok.

Gyönyörű szép ösvényen patakparton tekertünk (kék jelzés). Olyan a táj, mint a Gyűrűk urában. Mohás kövek és sok patakátkelés.

Mogyoróska: 650 Ft egy komplett ebéd étteremben. Békebeli árak. Gyönyörű kilátás a Regéci várra.

Sátoraljaújhely: A Fekete párduc visszatér. Ez nem egy film címe, hanem Tomi haverom öltözik passzentos fekete kölcsönruhába. Az enyémbe, mivel a sajátját kimosta. Erre azért volt szükség, mert 4 napos bicajtúrára mentünk zéró cuccal. Jól néztünk ki SPD cipőben full bringás szerkóban az éjszakában. Néztek rendesen a szórakozóhelyeken. Mind a kettőn, mert csak ennyi volt nyitva.

Felvonózás bringával. Jó! Gyűlik a szint, és nem is izzadunk.

Újabb sörözés az ország legrégebbi fogadójában.

Voltunk sok helyen még, de a nevekre nem emlékszem. És fotókat sem csináltam.