Köszeg "róka" maraton 2007

A verseny előtti héten bringázás helyett fogtam egy rókát az Őrsön. Albinó volt. Hazavittem és lefűrészeltem a nyakát. Aurél így most dupla annyit ér és 600 gr-mal könnyebb is. Nagyon szép, megy a bringám színéhez. És egyes vélemények szerint lehetne vele csajozni, meg ilyenek. Mások csajozás terén inkább az 5-ös BMW-re esküsznek.

Hogy mindenki értse: most egy ideig egy FOX F80 RLC villa figyel a Dema bicajomban. Módisítottam a nevem KissVUK ködmön Jómunkásember Árpádra.

Fürge róka lábak, surranó kis árnyak
Hipp- hopp, jön Vuk.

Az alábbi részletben én suhantam szélvészként az erdő csendjét felverve, és a hátsó gumim kettévágva a HHH-n . A teló hiperérzékenyen még a zsiletpengéket is kimozogja, de a fránya gumi csak szétszakadt. De ez még a verseny előtt volt. A gépet / telót így élesben tesztelhettem a hétvégi versenyen.

Szóval Szabival pénteken már lezúztunk Kőszegre. Éheztünk, ezért kifosztottuk a gazdaságos áruházat. Szállásunkat a Határ panziót csak ajánlani tudom, de reggel a madárcsicsergéstől majd megsüketültem. Pesti embernek nem való ez a hangzavar. :) Szombati lazázásként a pályát jól bejártuk begyakoroltuk. Azonban a fekete fellegek elől le kellett menekülnünk a hegyről, de csak picit esett, nem áztunk meg. Lehűlt a levegő. Fáztam. Ejj de jó volt ez az érzés. De a délutáni betervezett pancsizásnak így lőttek. Gyorsan elrepült a nap. BB-s csapathoz csatlakozva vacsiztunk egy nagyot + majd sétáltunk a városban. Gyönyörű a felújított főtér.

Reggel csodálkoztunk hogy megcsappant az élelmiszerkészletünk. Csak nem a róka vitte el? Hát nem. Mi voltunk farkaséhesek az elmúlt napokban. Készülődés, találkozunk Veronikával, Lacival, majd beállunk a rajtba. Fire – nekilódultunk a hegynek.

Híres nagy vadászok, jobb ha félreálltok
Hipp- hopp, jön Vuk

Igen ám csak a többiek is nagyon megindultak. Szépen mennek el mellettem. Csak nyugi, pulzuskontrollal megyek, nem sietek. Hátra nézek. Hú nem jön mögöttem senki. Csak nem utolsó vagyok? A 60 fős mezőny gyorsan elhúzott. Gyorsítok, utolérem Szabit egy darabig együtt megyünk. Majd aszfalton meglátom a feljebb kígyózó sort, kicsit megnyomom, próbálok felmeni rájuk. Sikerül. Kálmit látom 100 méterre. Még egy sprint és a 3 fős boly végén utazok. Próbálok gyorsítani előrébb megyek, váltogatjuk egymást az élen, de együtt megyünk, senki sem tud ellépni. FD defektet szerel a kerítés mellett. Majd egy idő után utolér és a középtávos mezőny elejével lerobog mellettünk a lejtőn. Repkednek a kövek. Ez látványnak sem utolsó. Tavaly itt felfelé jöttünk, végemet jártam, most viszont imádom ezt a lejtőzést. A szervezők az előző évekhez képest cselesen sok helyen megfordították a pálya nyomvonalát.

Ő az éjszakától sohase fél,
bár a sűrű erdő csupa veszély.

Éjszaka nem volt de időnként sűrű fenyőerdőben jártunk. Ezért imádom ezt a pályát. Veszélyt max a hátunk mögül expresszként érkező középtávos mezőny jelenthetett. A 4 fős bolyban szépen megyünk, amikor hátulról jó tempóban érkezik Veingartner Bali. Az olasz edzőtáborban több száz km-t mentünk együtt. Ráugrok a kerekére próbálom tartani a lépést. Egy darabig sikerül. Jó ha 1 km-t bírok mögötte, de a bolytól legalább megszöktem. :)

Azt beszélik róla, ravasz, mint a róka.
Jön, lát, győz, fut.

Igen futás is volt. Sőt győztem….kapkodni a levegőt utána. Több helyen tologatásba fulladt a meredek tekerhetetlen hegyoldalon a küzdelem.
Szuromi mester ment el mellettem egyszer csak. Előzőleg a pálya szélén szervizelte a piros Trek-ket. Próbálok menni utána. Aszfalton oké, de a meredek mászókán kapcsol kettőt és ellép. Aztán a következő lejtő aljában utolérem. Jó ez a FOX teló, lehet vele száguldani. De aztán Spori újból szépen eltűnik a látóhatáron.

Mokás volt, ahogy a méteres avarban vízmosásban gurultunk lefelé. De utána jött végre az első frissítőpont. Elvileg valahol volt korábban is 1. De azt senki sem találta meg. 1 kulacs folyadék elég karcsú volt 2 óra ebben a melegben. A BB-s Tündérkommandó (Anikó, Dóri) azonnal ugrottak töltötték a kulacsomat, hozták a banánt. Nagyon jól esett Köszi lányok.

Felragyog az ég is, felkiáltok én is:
Hipp-hopp, jön Vuk!

Igen megjöttem a célba. Boldog vagyok. Több okból is:
1, Ma már nem kell tekerni. Fáradt vagyok.
2, Az utolsó kálvária lejtőn a kis róka ügyes volt és szemfülesen megelőzött 2 versenyzőt.
3, Lejöttem az eddig elképzelhetetlenül meredeken kanyargó utolsó ösvényen.

Wooky-val a meccs most elmaradt, ő középtávon indult. Na majd bepótoljuk a Duna maratonon.
Nagyon kemény volt a verseny. Veronika gondolkodott, hogy nem is indul, de a szervezők 2 perc alatt szó nélkül átnevezték a rövid távra. Szerencse, mert itt 1 helyezést ért el. Gratula. A verseny után az eredményhirdetésre várva társasági élet zajlik az ismerősökkel kielemezzük a mai napot. Az agyam mint a szita, nem írnék neveket, nehogy kihagyjak valakit. :)
Jó volt látni Veronikát a dobogó felső fokán.

Aztán még jó pár róka elszabadult a környéken a romlott kajának köszönhetően.

Ezután Laciékkal elmentünk a látványos Novákfalvára pót-ebédelni. Ez is nagyon jól sikerült. De nem teljesen. Mert Szabit és még jó pár embert teljesen kiütött a maraton után adott romlott tészta. Kórház, infúzió több embernél bejátszott. Volt, akit az autópályáról vitt el a mentő. Izgalmas / szenvedős utunk volt hazáig. Szabit szegényt nagyon megviselte a vírus. Látászavarai, kettős látása volt, fájt mindene. Kijött belőle minden. Este 1/2 8 kor tudtunk elindulni Köszegről. Na ez nagyon nem hiányzott a végére.

Köszeg és a táj gyönyörű. Visszajövünk.

Eredmények:
http://www.mtbsport.hu/nuke/download/eredmenyek/pannon_koszeg_2007.pdf

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések