Crosskovácsi Maraton

Életem legjobb helyezését sikerült maratonon elérni. 18. hely. Király vagyok. :)

És ezért még végig sem kellett menni. Második körben időlimit miatt kiszólítottak. Végre S-es polót kaptam, nem valami hálóinget. A csoki is nagyon ízlett. Zuhany, bringamosó, háváj dizsi.

Ja tekerni is kellett (volna). De én eltúristáskodtam már megint ezt a versenyt. Jókat kacagtunk a Happy társakkal. LÁrpival dagonyáztuk végigig a pocsolyákat.
Motivációm már a rajtnál elveszett. Az aszfalton egyből leszakadtam és én voltam már megint a tökutolsó.

A bringa is vacakolt. Szerintem idén befejezem ezt a versenyzősdit. Nem nekem való.
Nagyon megtetszett, hogy a csapattársakkal szép nyugiban jókat szórakozva is lehet teljesíteni egy versenyt. Új élményeket adott a tegnapi nap. Csak az már nem versenyzés, hanem túrázás. :)

Csak az a baj hogy MTB TT nem nagyon van, ahol elindulhatnék. Csak a Gázló. (Bocs az önreklámért)
A szervezés nagyon rendben volt. I LOVE CROSSKOVI. :)

ui.:Ja volt sár, nem kevés.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések