A Salzkammer 208 igaz története - Ahogy kezdődött

Tavaly Hédivel Sancival bringázva felvetődött, hogy menni kéne egy jó kis 208 km-es bringaversenyre. Mer'hogy az jó. Na ezt a távot nem 1 hét alatt kell ám teljesíteni, hanem max. 16 óra alatt. És ehhez még meg is kell mászni majd 7000 m szintet. Majdnem egy Mt. Everest egy nap alatt. Hümm. Akkor még sikerült elhárítani, hogy "Ugyanmár degyenge vagyok én ehhez!".

Erről a versenyről van szó: http://www.salzkammergut-trophy.at/

De idén a Garda tó partján mondták nekem a hangok, hogy idén én nevezni szeretnék a 208 km-es távra.

A hang tulajdonosát 2005-ben ismertem meg: Leisztner "Mackó" Jánost. Ekkor még nem sejtettem, hogy (béka emberekkel fogok találkozni) nála az teljesen normális hogy hajnal 2-kor egy fárasztó maraton után alvás helyett beszél. Később kiderült, hogy nem egyszeri esetről van szó. Minél többet teker, annál többet beszél.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések