Balaton Régió bringa “fesztivál”

Sikerült egy nagyon izgis versenyen részt venni. Sancinak a "csavarozás" után ez volt az első versenye, én próbáltam tesztelni a maxpulzusom, de már megint nem sikerült. Reggel Maci köszönt ránk egy csomagtartóba bújva. Így a fórumról 3-an csapattuk a hosszú távot.

Legyinthetnénk hogy szokásos Harang szervezés. Nos igen 15 perc csúszás volt a rajtnál.:) De a többi majdnem rendben volt. Fejlődik az öreg szépen lassan.

A Pálya végig saras volt, gigantikus középcsapágy felé érő kikerülhetetlen pocsolyákkal. A 70-es távot 55-re rövidítették a dzsuva miatt. Bringám biztos leamortizálódott, de élveztem a vizibiciklizést.

Kicsit dicsekszem, remélem nem baj.:) Életem legjobb eredményét sikerült elérni.
Nagyon jó érzés volt, hogy a dobogó mellett állhattam a színpadon, igaz csak 4. helyezettként.:) 1,5 perc hiányzott a boldogsághoz.

Sanci jól küldte a gépet, majdnem harcoltunk egy nagyot a dobogóért. De aztán mégse. :) Jó volt szép volt tetszett.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések