Sikeresen lezajlott a Salzkammergut Trophy 2008


Ha valaki gyönyörű szép helyen szeretne montenbájkolni, akkor tudom ajánlani Bad Goisern környékét. Hétvégén itt jártunk Janimacival:
http://nyx.at/bikeboard/magazin/86733-strecken-highlights-salzkammergut--fotos

Nagyon boldog vagyok, mert sikerült szintidőn belül végignyomatni a Trophyn a 208km-es távot, amiben volt 7000 szint, (bár mi csak 6100 m-t mértünk). Azt terveztem, hogy négykézláb fogom bevonszolni magam a célba, ahol összerogyok, majd itt miniszoknyás orvostanhallgató lányok csapata próbál visszatéríteni az életbe. Sajnos ez nem jött össze.

Csak annyi történt, hogy kockára fagytam a kellemes 3 órán át ömlő 12 fokos esőben. Így 100 herzen rezgett kezem lábam. De ez tök jó volt mert így nem bírtam húzni a féket és rekordot döntöttem lefelé a hegyről.

Az időm 15ó 18p lett, Jani picit hamarabb ért be, de jórészt együtt mentünk. Végigbüféztük a napot. Én még életemben ennyit nem ittam, ettem. :)

Technika jól szuperált, csak 1 defektet kaptunk fejenként.
Fantasztikus volt a hangulat, én nagyon élveztem. Nem haltam bele, de a végére a derekam azért beállt. Mondjuk túra pulzussal karikáztunk.:)

Pulzus: 137 (73%) / 161
Sebesség: 14,2 / 60,3

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések