Bükk Maraton - 2008

Hajnalok hajnalán eltekertem udvari szállítmányozó cégem a János Mackó Spedition Gmk telephelyére. Innen elautomobilizáltuk magunkat a tetthelyre.

Jó volt a verseny, 1 defekttel és 1 eséssel megúsztam, de ami a lényeg:
Már megint elértem bringaversenyző pályafutásom csúcsára.:) Kb. 200 méteren keresztül én voltam az élboly. Sőt bemutattam egy szökést is, persze utolértek. No ezt csak brahiból csináltam, mert az aszfalton nagyon nem ment a sor. Én meg szeretek ott száguldozni.:)

Szervezés jó volt szerintem. Szerintem. De ezt lehet, hogy a sok ingyen sör mondatja velem. Ami alkoholmentes volt.

Sajna augusztus 1-ével bekapcsolódik nálam az allergia funkció. Ez kb. 10-el dobja meg a pulzust, így nem ment annyira a szekér. (akarom mondani a bringa)

Ha a defektet meg a buktát nem számolom, akkor kb. 7 percet javítottam tavalyhoz képest.
(Ha-val nem kezdünk mondatot-Árpika üljél le 1-es)

Öreg mókusok közt 44. hely absz. 105.
Idő:2:55

ui.: Sajnos este 60kg-ot mutatott a mérleg a sorozatban elfogyasztott sok kaja után. Úristen elhízok.:)
Jó volt a Happy hangulat a verseny után. Köszi lányok/srácok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések