Eltelt a 2008-as év

Valahogy rohamtempóban telt el a 2008-as év.

A számok: 6030 km, 80500 m szint, 395 óra bringa és 172 óra egyéb mocorgás. De nem is ez a lényeg. Eljutottam rengeteg gyönyörű helyre, találkoztam / tekertem sok jó emberrel, volt öröm, bánat, bosszúság, móka, kacagás. Maratonok, túrák TT-k vegyesen. Bevallom nem csak izó italt ittam mindig, időnként lecsúszott némi söröcske is. Zselén kívül némi gulyás is landolt néha a gyomromban.

Valahogy tavasszal lettem Überprofesszionális hegyikerékpár versenyző, amikor egy KT2 topiktárs beírását elolvastam. Ezután életemben először edzésterv alapján kerékpároztam 3 hónapot. Meg kell, mondjam ez a tervszerűség nem hülyeség.

Kóstolgattam teljesítőképességem határait. A Salzkammer 208 km volt a csúcs. Azóta öregszem, ahogy ebben a korban illik. Ősz hajszálaim, ráncaim, kilóim száma szépen növekszik, közben az izmaim valahová elpárologtak. Na de lesz még tavasz, leporolom majd a bicajt.

Az év egyik csúcspontja volt, amikor rövid ideig én voltam a Bükk maraton élmezőnye, majd bemutattam egy szökést is. Naná, hogy utolértek.:)

Technikával idén nem volt szerencsém. Idén 3 versenyen is defekteltem.

Volt még rafttal vize borulós sziklalefejelős, hegyrefelmászós gleccserenlecsúszós megmentős, sível eszméletvesztős, görivel majdnem busz aláesős megmozdulás is. Ezektől jövőre eltekintenék. :)

Tervek: Nagyon sok van, nem is írom le őket. De azt hiszem kicsit kevesebbet fogok bringázni. Azt hiszem kábé ennyi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések