EQUINOX-HBSE közös Pilis túra

Kicsit izgalmasra sikerült a mai EQUINOX-HBSE közös túra.
Nyáry Tomi telefonjával kezdődött a nap. Nem túl szerencsésen, mivel ő sajnos totálkárosra törte az autóját. Egy jégfolton megcsúszva, pörögve, a szántóföldön landolt. Szerencsére ő megúszta a dolgot.

Pilisszántón kellemes minusz "nagyonhideg" fogadott, ezért az autókból jól kiszáltunk és egy jódarabig egy helyben toporogtunk, hogy teljesen átfagyjunk ahogy kell.
A parkolóban ismerkedtünk össze egy karácsonyfa árussal. Aki korábban Natalia volt, de egy pufi mellénnyel álcázta magát, amit Évától kapott a biztos fagyhalál elkerüléséhez.

Származási hely: HBSE Pilis-tető túra


Én is alulöltöztem a rendezvényt. Nem a frakk hiányzott, hanem a két polár felső mellé/fölé/alá kellet volna még valami. Ja megvan egy vastag ködmön.

Innentől ment a szokásos happy túra. Móka kacagás. Akarom mondani vacogás.
Aztán kisütött a nap is és minden jóra fordult. Míg a városban szmogriadót rendeltek el addig a hegytetőn fincsi ropogós porhó napsütés és kristálytiszta levegő fogadott.

A vacsi az felejthető volt az elfelejtettem nevű étteremben. Nem baj ide sem kell többet visszmenni. Levezetésként egy Mountex látogatással egybekötött fesőfokú siléc technológiai kiselőadást hallgathattunk meg. Ja vettem egy gázfőzőt ha már ott voltunk.:)

Gaber köszi a szervezést.
Útvonal: Pilisszántó-Klastrompuszta-Pilis-tető-Pilisszántó
Táv: 16,8 km
Idő: azt elfelejtettem kb 4.5 óra nettó

Fotók:
http://picasaweb.google.hu/kisarpi/HBSEPilisTetTRa#

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések