Salzkammergut Trophy 2009 Winter Edition

"Én tavaly Salzkammerben az esőben fagyban töltött emlékezetes órák után megfogadtam, hogy esőben sárban soha többé nem indulok el." Idézet Tőlem.

De miért nem hallgatok soha magamra?

A Salzkammergut trofi előtti időjárás jelentést böngészve már tudtam, hogy egy remek új kísérletet hajthatok végre a versenyen. A kérdésre, hogy "Hány herzen rezeg a defektszerelő MTBveterán lába fagyponton" sikerült megtalálni a tudományos választ, de nem mondom meg, mert a hidegben elfelejtettem.

Tavaly (2008) a Salzkammer ultra brutál MTB maratontrofin letekert 208 km közben a visszatérő gondolataim az alábbiak voltak:
- Mit keresek 10 fokban 14 órás bringázás után esőben a hegytetőn / hogy kerültem ide / hol van már a cél?
- Ez egy MegaSzopacs, Ez egy UltraBrutál MegaSzopacs,
- Jövőre biztos jobb idő lesz!

Hát Nem Lett!!! 2 Fok és havazás várt a hegytetőn, meg a kockára fagyott defektszerelő Mazsolacsapat.Tudtam hogy hideg lesz, de hogy ennyire? :)

Származási hely: Salzkammergut MTB trophy


A verseny rövid története: Végül csak elindultam, defekteltem, szereltem, megfagytam, defekteltem, pumpáltam, gurultam, megfagytam, kiálltam, pumpáltam, gurultam, valahogy hazaértem.

Uri Gellerrel azért még levelezést folytatok, hogy milyen természetfeletti törvények idézték elő azt, hogy hegyre fel felütöttem a 3 bárra fújt hátsó kerekem pont a legramatyabb időjárási körülmények közt megtartott versenyen.

15 perces fagyoskodás után villámgyorsan sikerült belsőt cserélni. Citerázott a kezem lábam.

A hegytetőn csodálatos hóesés fogadott. Lefelé elkezdett imbolyogni az első kerék is. Az előző gyors szerelés után kaptam egy bónusz jutalom defektet. Ennek annyira megörültem, hogy a versenyből inkább jól kiálltam és időnként rápumpiztam a kerékre, de már nem álltam neki foltozgatni. Szerencsére hazáig kibírta, majd a szobában hatalmas szusszanással végleg kilehelte a lelkét.
Rendes belső volt, béke poraira. Kiszakadt belőle a szelep.

33 km-t sikerült megtenni, de mindegy is mert a versenyt a hóesés miatt az A és a B távon lefújták.

Vasárnap ideális időben körbetekertük a Happy csapattal a tavat. No ez igazán remek móka volt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések