Piros 85 túra "futónézés"

battila:" a Yorkshire puding nyertese (hosszu hatasszunet): Racz Kati! De mivel jofej vagyok, es isteni retest + melegszendvicset tud sutni, ezert hajlando vagyok osztozni:) Jot tekertunk, senki sem ehezett el, az eves edzesmennyisegben csak kerekitesi hiba, de lattuk a futokat, bar az elejet csak a rajtnal! Az ido gyonyoru, es igazan faj a szivem, hogy a mai 8 oras futasbol kimaradtam:("

Kati:"Igen, jó volt. Én is jól elfáradtam ettől a mondjuk nettó 2 óra tekeréstől, talán hidegben jobban fárad az ember lánya."

Megnéztük a Piros 85 túra rajtját és a Csobánkán az áthaladó futókat tóristákat. Az élbolyt nem sikerült utolérni, róluk lemaradtunk.A Csillaghegyi frissítőbázis kinálata ísmét remek volt. Kati köszönjük szépen. Gyerekek lehet, hogy ciki de én elfáradtam a mai tekeréstől.:) Mentségemre szolgáljon, hogy még Sunycival is összefutottam és tekercseltünk még a városligetben is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések