Vihar utáni pilisi teszt tekerés

Délután, ahogy elment a front kedvet kaptam tekerni.
Gondoltam tesztelem az őszi téli ruházatom és a Dema gépet, ami kimondottan őszi téli sarazásra készült. A hátizsákom telegyűrtem meleg cuccal.

Végre felvettem a Salzkammerben kedvezményesen vásárolt bringásgatyót és egy thermó felsőt. A Róna utcán tekerve már sejtettem hogy túlöltöztem, mivel rövid gatyás pólós srácok jöttek szembe.

Eltekertem Pilisszentkeresztig. Kipróbáltam az összes ruhakombinációt. Sikerült megtalálni a megfelelőt. Egy hosszú mez elég volt, bár jól jött volna egy szélmellény. Azt persze nem hoztam.:)

A bicaj remekül teljesített a 2 bar alatti guminyomáson, nem kaptam defektet sem.
A Conti Vapor 2.3-as gurigák aszfalton jól visszafogtak, brummogtak mint a medve.
De terepen a nedves saras leveles terepen megfelelő tapadást biztosítottak.

A Pilis gyönyörű, kár hogy nem volt nálam fényképező.
Két hét bringázás nélkül nagy idő. Nehezen forogtak a lábaim. Ilyet nem szabad csinálni, mozogni kell.:)

Nem is emlékszem mikor tekertem utoljára egyedül, szerencsére mindig voltak és remélem lesznek is játszópajtikák. :)

Hazafelé összefutottam ismerősökkel, így a városban jól kibeszéltük a kerékpározás dolgait.

Nagyon elfáradtam. Kb 4,5 órát tekertem. Meg is kellett állnom Szentkereszten a cukiban dobostortával frissíteni, mert kopogott a szemem az éhségtől.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések