Nagykopasz környéke MTB túra

Mentem ma 5 órát, csak hogy jó legyen nekem.:)
Mire Katic hívott addigra küzdöttem a bringán az ólomlábakkal.

1300 szint 138 avhr Nagykopasz és környéke.
Jártunk olyan helyeken amiket nem is ismertem.

Tegnap a sár ma a csontszáraz poros utak vicceltek meg.
Vállal próbáltam kidönteni a kanyarban egy fát.nem sikerült.

Most úgy nézek ki, ahogy egy rendes bringás. Megvannak a leégés nyomok és tele vagyok karcolásokkal, vállamon egy szép piros plecsni.

Sajna kellybébin az Elixir fékek nagyon elkényeztettek. Ma V-fékekkel mentem. Nem is értem hogy lehet ezzel közlekedni. Jelentős a teljesítménykülönbség. Negatív irányba. Volt pár izgalmas helyzet.

A tegnapi sprinteknek meglett a böjtje.
A sor végén poroszkáltam 155-ös pulzussal. Küzdöttem, de majd belehaltam.
2/3 távnál feladtam. Nkoviból hazagurultam aszfalton.

Rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem, jó hogy elmentem tekerni.
Ma helyreállt a világrend, már 155-nél szúr a tüdőm.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések