Pilisi MTB túra

Best of tekerés volt már megint. Szóval jól sikerült.

5 bringabandi+5 hapybiker indult útnak. Gyorsan egymásután jött 2 defekt + Rzsolti mutatott egy figurát. Páran lecsatlakoztak. Így késéssel értünk a találkahelyre, Kati már ott várt. Innen happy rájd. Dobkövin jót büféztünk a Matyiban:) Jött a hidegfront megfagytunk.

Lefelé a száguldozás remek volt. Gyakorolhattuk a sárban csúszkálást is.

Útvonal: HHH-Téglagyár-PBjenő-Kevély nyereg-Piros-Csobánka-Hosszúhegy zöldön-Pilistető-Dobkövi-DM útvonalon vissza-Piros-sárga-Pomáz

Örs sikerén felbuzdulva feltekertem lábletétel nélkül a Kevély nyeregbe. Ezt 4 éve próbálgatom. Ma jött el az ünnepi pillanat hogy sikerűt. Nagyon boldog vagyok.

Bocs Kati, a tempó tényleg gyorsabbra sikeredett, mégsem 150 volt a maxom hanem 175. Már indulásnál 20-szal magasabb értékeket mutatott a Polár, Így 10-20-szal magasabb pulzuson mentem mint terveztem. Nem értem hogy ez most miért történt.

Máskor alig bírom 160-ig felvinni a pulzust, mert szúr a tüdőm. Bezzeg most simán mentek a 175-ös értékek. Berezelt és most jól viselkedik, mert bejelentkeztem a tüdőkórházba kivizsgálásra. :)

Sajna a derekam az még mindig ramaty de a tekerés egész jól ment. Élveztem.

Kb 100 km, 6,5 óra, 144/175 bpm. Szint kb 1700 m

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések