HBTT - Kisinóci turistaház

Az év happybiker eseménye a börzsönyi HBTT . A duna melleti bringás úton szépen virágszagolgatós tempóban kitekertünk a kisinóci turistaházhoz. Illetve a többiek így tettek, én a bécsi kirándulás miatt későn kerültem ágyba.

3 óra késéssel sportfokozatba kapcsoltam és a csapat után vetettem magam. 24hra készülve ing gatya tempóban robogtam. 2 óra után verőcén kihúzták a dugót, leeresztettem. Ezért jól besoppingoltam szénhidrátból, és azonnal toltam is magamba. A kellemes tekerést a csöpörgő eső sem tudta elrontani.

A nagy derbim sikeres volt, mert a turistaház előtt 500 méterrel beértem a csapatot. Pont időben érkeztünk. Megállás után rázendített az eső rendesen. Mivel bográcsozni kint a hidegben lehet, ezért védőital szisztematikus fogyasztásába kezdtünk. Krumplihámozással, fergeteges csocsózással, vizes fából tűzcsiholással vidáman telt a délután.

Az isteni paprikáskrumpli elfogyasztása után kezdetét vette a zenés táncos mulatság, amely hajnalig tartott. Mivel az utóbbi 7végéken már jól begyakoroltam a másnaposan bringázást, ezért nem okozott gondot a hazaút. Gödön azért tartottunk 1 extra városnéző túrát dunaparti napozással vendégeskedéssel. Előtte volt fagyizás, sütizés, és a csárdában 1 mákosguba is.

Hazafelé ismét rohannom kellett, mivel nem volt lámpám. 1:20 perc alatt repesztettem végig az utat. Azt hiszem ki kell pihennem a 7végét.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések