Bringázás a HHH-en

A terv kb. 40km max. 150-es pulzussal. Már megint elszöszöltem az indulást. Sprint végig a városon. Zugló-Árpád híd-Kiscelli útvonalon. Nem akartam beégni sok késéssel ezért küldtem neki, és a végén már 170 bpm-mel tekertem. Így csak 5 percet késtem. Na ennyit a tervekről.

Henger, Lászlójános már ott voltak, FD végül később csatlakozott. Mentünk egyet a BB-sek edzőkörén, de a késői indulás miatt már Lászlójános-nak sietnie kellett haza, így tőle elbúcsúztunk. Aztán irány a Henger által beígért DH pálya. A DM útvonaláról aztán valahol bekanyarodtunk a dzsungelbe. A hegytetőről csak pislogtam, hogy itt akarunk ezen a bazi meredeken lemenni a bumszli kövek közt? Én a fullteló ellenére passzoltam a dolgot, szerencsére FD is ezen a véleményen volt. Megbeszélés - irány vissza valami tekerhető pálya - döntés a DM útvonalra esett azon le a téglagyárhoz, majd mászás vissza a hegyre. A srácok rendesek voltak mindig megvártak, de aztán, ahogy kiértem a rekettyésből a kereszteződésben nem láttam, senkit, így gondoltam, hogy írány balra lefelé. Na ők nem erre jöttek, így elvesztem. Aztán rátaláltam a DM pályára, egyedül le a téglagyárhoz. Kis pihi. Közben nézem, ahogy két darázs küzd egymással, harapják, szurkálják egymást. nagy darázshorror volt.

Egyszer csak jött két bicajos lentről, és ahogy közelebb értek látom hogy, ismerősök: Nati és Robi, akikkel együtt tekertünk a Gázló-n. Nati épp az új SPD-jét tesztelte a hétvégi Mátra Maratonra. Csatlakoztam hozzájuk, így jó kis tempóban másztunk felfelé. Na a 150-es pulzusnak már megint annyi. Aztán olyan meredek lett a hegyoldal, hogy tolás lett a vége. Ezt nagyon nem szeretem. Sárga jelzés - szintút - HHH aszfalt. Már sötétedett rendesen így búcsú, mindenki haza. Azért jó kis tekerés volt, annak ellenére hogy nem a tervek szerint alakult.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések