Kőszeg Maraton

Szerintem az év maratonja volt a kőszegi. Gyönyörű pálya, jó rendezés, kaja pia, VW találkozó, dögös csajok. Szóval minden volt.:)

Pálya brutális emelkedőkkel és lejtőkkel volt kialakítva. Lefelé is jó pár helyen tolni kellett!!! Jó hogy velünk volt Vilard biró Úr:), aki felhívta figyelmünket egy kellemes kis szakadékra. A pálya végén volt egy szinte függőleges fal, aljában kispatak, fahíd. A TV stáb is érthető módon itt ütött tanyát.:)

Jellemzően fél háromnegyed óra mászás után jött mindig egy DH szakasz, és minden kezdődött elölről. Síkon elég keveset mentünk. Nagyon változatos volt a terep, sok technikás résszel.

Hullottak az emberek, mint a legyek. A kb. 400 fős létszámból 30-an a kórházban végezték sajna. Tört minden: ember-gép:(

Ennyit még életemben nem toltam bringát, mint itt. Ez nem zavart, mert láttam közben őzet, szedtem szamócát. Meccselgettünk a BB-s sorstársakkal. Wooky bá (BB) jól elhúzott az elején, sokára bírtam befogni, de csak sikerült. Kálmival (BB) mentünk tovább, akitől sikerült valahol meglépnem. Aztán a végén olyan DH volt, hogy csak lobogtam a bringán. Hogy nem én irányítottam, az biztos. Visszagondolva elég felelőtlen dolog volt. De dolgozott bennem az adrenalin. Kálmi az utolsó gurulásnál jól visszaelőzött. Izgi volt.

Ja és a helyi erők este leszedték a jelöléseket ezért a rendezők 160 !!! embert vezényeltek a helyszínre. Eltévedni nem lehetett. Viszont a csellengő segítők közül majdnem elcsaptam párat a derékszögű sodrós kanyarokban.:)

Most a Női 2. helyezett Horváth Ági fenekét nézegethettem jó darabon, mivel egy tempóban tekertünk. Motiváló volt. Aztán ő egy lejtőn lemaradt. A fully nagyon elkelt ezen a technikás pályán.

50 km-nél jött a mélypont. Se előttem se mögöttem senki. Kicsit untam ekkor, nem volt kedvem tekerni. Ekkor hál istennek beértek páran. Ez motivációt adott. Benyomtam egy zselét és sikerült lerázni őket. A végéig már nem is értek utol, csak Kálmi. A végén, a falon leszaladtam a bringával pedig a népek ki voltak éhezve a vérre. Nem jött be nekik. :)) Volt, aki a kulcscsontját törte itt.

Szóval jól szórakoztunk. Nagyon tetszett összességében a rendezvény. A merészségem is sokat fejlődött.:)
   Idő: Táv:Szint: Átlag: Max. sebesség :
 5:30 78,5 Km2800 m 14,2 Km/h 63 Km/h

Gumim rommá kopott. Szántottam a földet rendesen lefelé. Mivel a lejtőkön sem lehetett pihenni verseny után úgy éreztem leszakad a derekam a lábam. Le voltam amortizálódva rendesen. Minden verseny után azt mondom ez volt a legfárasztóbb. De ez most tényleg igaz. Haza felé el is szundikáltam a versenyautóban. Esést megúsztam, de egy felpattanó faág úgy térden vágott, hogy 5 percig zsibbadt a lábam. Szerencsére egy zúzós szakaszon történt és nem kellett megállni.:))

Szállásunk, házigazdáink 10 pontot érdemeltek. És Brúnó kutya is nagyon jó fej.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések