Teleholod

Jubiliumi Teleholdas Tekerés szalonnapörgetéssel zsíros kenyérrel, sörrel. Sikerült a fullymból egy Single Speed gépet varázsolni. Hazudok. Van 3 sebességem. Működik az első váltóm. :)) Így tekertem fel este a vízilabda meccs után a HHH-ra teleholdat nézni.

Rájöttem én vagyok a legrendetlenebb bringatulaj. Addig megyek egy bringával amíg bírja. Szerencsére burzsuj módra 4 db gép lakik a háztartásban velem. A téli bringámnak beállt a középcsapágya, a Heavy Tools rugóstag hiányában áll a kisszobában, az országúti MTB-m nek szétcsavarodott a hátsó racsnija a V10-en.

A Speckó hátsó váltóbowdenjét úgy sikerült széttépni a kőszegi maratonon hogy észre sem vettem. Az utolsó emelkedő tetején valahol történhetett az eset. Gyanús volt hogy lefelé ugrál a lánc, de nem figyeltem. Nazával mentünk szigetelni, amikor észrevettem hogy nem tudok váltani. :))

Elfogytak a bringák segítség. Váltanom kell valami új sportágra. Futáshoz csak cipő kell.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések