Janimaci (aki a hegyek ura) beszámolója a hétvégéről.

Az úgy volt, hogy az Ikszterrán beáltunk a rajthoz, valami ismeretlen kezdő, valami Kropkó nevű beállt elém a rajtba. Mivel nagyon gátlásos, meg visszafogott csávó vagyok, így, szóltam neki, hogy ne takarja már el a szép Pilis hegyekre a kilátást. A srác észbe kapott és elsomfordált. Aztán beugrottam a Dunába, de kifröccsent belőle az összes víz így száraz lábbal megúsztam 1 perc alatt az úszást. A bringázásnál csak két láncot téptem szét, mert kicsit gyenge vagyok az utóbbi időben. Futni már nem is kellett, mert a bíró látta milyen nagy tehetség vagyok, így egyből a Duna jegén örökös triatlon Királlyá koronáztak.

Másnap DM előtt Haranggal lebeszéltem, hogy a bénákat küldje mán körbe a gáton meg a parkoló ótók közt, hagy törjenek mér le pár tükröt. Addig én simán elrajtoltam. Így 1 óra előnnyel érkeztem Dobogókőre. Itt megebédeltem majd szunyókáltam egy két órácskát. A mezem ekkor lett poros. Mikor elment a mezőny utánuk vetettem magam. Persze mindenkit megint megelőztem. Ez eredménylistában csak tévesen szereplek a 128. helyen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések