BIKE Festival Garda Trentino 2008

Megvolt az első Maratonom idén. Garda az örök kedvenc. Jó csapat, mediterrán hangulat, nagy hegyek.

http://www.bike-festival.de

Kár volt sipákolnom előre, mert javítottam vagy 10 másodpercet a tavalyi időmön.:)

Felfelé lassultam picit, a kevesebb edzés miatt, viszont a lejtők jobban mentek, hála a FOX-nak és a tárcsafékeknek. Jobban menta Kona mint a Dema. Az űrbogyókat is bevetettem, biztos használtak valamit. Bár a görcsök ellen még ki kell találni valamit.

Származási hely: Garda Maraton

Pozitív:
  • Szuper változatos pálya, gyönyörű környezet. Nekem a TOP.
  • Technikás ösvények
  • Nem volt dugó, mivel a rajt 3 időpontban történt, időlimiteket simán elértem
  • Frissítők kinálata korrekt, nem volt tömeg
  • Frissítést kb a táv 2/3-áig jól csináltam
  • Idén nem estem és a lejtőkön végre én előztem
  • Az utolsó aszfaltos szakaszra visszatért az erő és ezen az 5 km-en rendeztünk egy Tour befutót loszolással, szélárnyékkal, ahogy kell. Ez volt a nap fénypontja.
  • Jánosmackó 4 napig szórakoztatott, nem unatkoztunk, viszont a hegyre nem húzott fel. :)

Negatív:
  • Utolsó hegy felétől kifogyott a kraft, dehidratálódtam vagynemtudom
  • Az új hajtásrendszerrel adódtak gondok.

Nehéz volt, kutyául kifáradtam, de megküzdöttünk. Igazán megérte kimenni. Szigorúan ajánlott kategória.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések