Szilvásvárad Maraton 2008

A tudományos felkészülés meghozta gyümölcsét, nem fáradtam el maraton közben. Ez jó is meg nem is. Erőmet jól beosztottam, a pulzusgörbém szép egyenletes. A 2 kulacs tökéletes. Frissítésből beírok magamnak egy 5-öst.

Csak éppen lassan mentem. :)

Pár momentum szombat estéről:
  • A füstölt tormás pisztráng isteni.
  • Az RHCP Lite koncert fogjuk rá, hogy jó volt. De csak ez első sorban ugráló 14 éves lyánykák miatt.
  • Időben lefeküdtem, de megérkeztek szeretett csapattársaim is. Így hajnal 1-ig tartott a szobánkban az irgumburgum. Kitalálhatjátok hogy Jánoska-medvécske volt a fő hangadó.
  • Hajnal 6-kor meg kelni kellett, mert besütött a nap. Nem tom ki találta ki ezt a hülyeséget.:))

Rajt a milliomodik helyről megvolt. Szervezőknek itt bejegyzünk egy hibapontot az egyébként tökéletes rendezvényért. (Miért kell egyszerre indulni? Nem értem????

Zsolti és Árpi csapattársakkal bolyoztunk fel a hegyre. Végigelőzhettünk így 3 millió pajtikát. Szórakoztató volt. Sok ismerőssel sikerült pajtizni menet közben. Így néha picit elfelejtettem tekerni. Technika is jól szuperált.

Ördögoldalt megint nem sikerült kitekerni. Bár a toppon a miskolci különítmény nagyon szurkolt. Köszi. Végül is Beával meg a Sanyival meccselgettem végig a távot. Tök jó volt 1 percet sem unatkoztam.

Szinte az utolsó pillanatig előzgettem, csak 1 fullys srác nyomott le pár másodperccel a végén. Jó volt szép volt. A Szilvásvárad marcit imádom. Gulyás isteni.

Miért nincs S-es póló soha? Olyan lúzerek ezek a szervezők. Akkor minek kell előre méretet megadni.Bár ez legyen a legnagyobb gondom. Egyébként szuper volt a szervezés.

4:07 -et mentem 155 AVHR-rel, így kategóriában 39. lettem. Elég béna egy eredmény de ez van. Kb. egy 10 perc benne maradt ebben a versenyben. No majd legközelebb.

Szabival gyorsan hazarepültünk, tök jó volt látni a sztrádán a sok bringás autót.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések