Sopron Maraton 2008

Mese az emberről, aki a hosszú távon rajtolt, de a középtávon ért be.

Happy stílusban versenyeztem. Ami azt jelenti, hogy előző nap a Bakonyban egész napos szuper Gázló bejáró tekerésen voltunk. Este Ihaj csuhaj. Részemről 1 üveg bor + némi tömény fogyott. Így másnap frissen üdén keltünk Lacival 1/2 6-kor. A kávé azért némi életet lehelt belém.

Mivel nagyon erős voltam így a rajt után sikerült megcsípnem az előkelő „majdnemtőkutolsó” helyet. Ezt később egy 10 perces defektszereléssel koronáztam meg.

Na pumpálás közben csapott oldalba a női középtáv mezőnye. Sorsom itt megpecsételődött. Loholtam a csajok után nem néztem, hogy bazi nagy felirtok mutatják, hogy: "Te bamba Árpi a hosszú táv tökmásfele megy, ne bámuld a csajokat már megint!” Gyanús volt hogy Orbit üldöztem csutkagázon, de tökre nem értem utol. Persze mert rossz felé kanyarodtam.

Na a lényeg hogy életem legjobb eredményét értem el. Mert erős vagyok, + figyelem a táblákat.
kb. 3:00 óra alatt beértem a TOP csávók közt a hosszú távon. Dobogós hely. Király vagyok. Csak 20 kilivel mentem kevesebbet az eltévedésem miatt. Rendező úrnak szóltam, hogy nem táltosodtam meg, gyorsan húzzanak ki a beérkezettek közül.:)))

Visszagurigáztam a célból és felvezettem a hajrát Orbynak és Macinak. Csak hogy meglegyen a kilométer.:) Ezért mentem mindenkivel szemben. A bénázásaim ellenére nagyon élveztem ezt a jó kis versenyt.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések