World Games of Mountain Biking - Saalbach Hinterglemm

A sikeres Salz teljesítés után azt hittem tudok kicsit biciklizni. Most az orromra koppintottak a hegyek. Mondták, hogy elbizakodott ifjú padawan neked még fejlődnöd kell!

A hvg-én az amatőr monti VB-n nem bírtam teljesíteni az időlimitet, így csak a 44 km-es középtávra tudtam kimenni. A mostani erőmhöz ez is bőven elég volt.

Ez a Saalbach kutya kemény egy verseny. Ügyesek a szervezők, hogy 2000 m szintet bele tudnak zsúfolni 44 km-be.

Mivel "időben" felkeltünk így pont elértük a rajtot és az utolsó sorból indultunk. Csapatunk (Katic, Balázs, Dávid) együtt indult, majd mindenki felvette a saját tempóját. Kicsit túlöltöztem a rendezvényt, így a thermo mezem eltüntetésével voltam jó ideig elfoglalva.

Az 1000 m-es mászásba a rendezők/útépítők belecsempésztek csemegeként jó pár 10% fölötti emelkedőt.

A hegytetőn (2000 m) köd, eső és 9 fokos "hőség" várt minket, no meg a Kriszta vezette szurkoló fényképező különítményünk. A csúcson a frissítés után nem a jól megérdemelt lejtő, hanem kellemes 17%-os emelkedő fogadott minket. Boldog voltam, hogy sikerült nyeregben maradva végig kitekerni a hegyet.

A csúcson aktiváltam radarjaimat mivel a tejfehér ködben semmit sem lehetett látni. A csúszós saras single-track-en így garantált volt az élvezet. Pár perccel késtem csak le a távok szétválásánál levő idő limit pontot. Ez picinkét mellbe vágott. Gyááá de gyengusz vagyok. No akkor gurigázzunk egy jót.

Ezentúl csak olyan hegyre megyek bringázni, aminek a meredeksége legalább 10%:) Erősödni kell.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések