Simics Tamás emléktúra

A TERV:
Egy remek pécsi 2 az 1-ben túrát ajánlott András a hvg-re. Délelőtt lenyomjuk a 97km-es bringatúrát, majd utána az éjszakai gyalogost.

András írta:
"Szóval a Mecsek Éjszakait már kétszer teljesítettem, és szerintem az egyik legjobb éjszakai túra. Van kilátás az éjszakai Pécsre, van keresztbedőlt fákkal nehezetített völgy, éjszakai Orfű...zsíroskenyér, tea...ilyesmi. :)"
.
Itt a kiírás:
1, Elő a kerékpárral 97K 2008.09.27 K Nappal
Táv (térképen): 97 km Szint (térképen): 1400 m Szintidő: 6.5 óra

2, Mecsek éjszakai 2008.09.27 - 2008.09.28 Gy Éjjel
Táv (térképen): 37.4 km Szint (térképen): 1290 m Szintidő: 10 óra

Laci írta: "17.00.-től teke mérkőzésem van. Remélem nem baj?"
Nem volt baj. Sőt! Megismerkedhettem egy új sporttal, és szurkolhattam a csapattársamnak. Nagy élmény volt.


Származási hely: Teke+Mecsek bringa és gyalogtúra

A TÉNY:
Szuper volt ez a hvg-e, de az életben többet gyalogolni nem akarok.:)
A 97 km bringát bruttó 6, utána az éjszakai 37 km-es gyaloglást bruttó 9,5 óra alatt teljesítettük. A fáradtság új dimenziója tárult fel előttem.:)
Volt 1 közös pont a túrákon. A célig kb 7 km volt vissza. Bringával ez 15 perc jóízű gurulás volt, gyalog ez 1,5 órába telt.:) Konklúzióm: Gyalogolni, futni, Nw-ozni olyan helyen kell, ami bringával már járhatatlan. Egyébként a montinak nincsen párja. Nagy barátom nekem, aki kitalálta a kereket és az MTB-t. :)

És igazatok volt sokkal sérülésveszélyesebb a futás, túrázás: Ropog a bokám, húzódik a térdem. Nyirm, nyírm, Bár ezek Wooky medveölő sérüléseihez képest elhanyagolhatók.:)
No mi a sötét sűrű erdő mélyén nem vadállatokkal, hanem a 4 csinos egyetemista_doktor_lányokkal találkoztunk. No ez több erőt adott, mint 2 vödör EPO.

Erősen javasolt ez a túra: http://ttt.tr.hu/naptar/tura.php?id=1797

Megjegyzések

zav77 üzenete…
Kicsoda Simics Tamás? Bocs a tudatlanságomért!
Én Simics Ákos vagyok!
simicsakos@gmail.com az emil címem.
Köszi!
Ákosroic

Népszerű bejegyzések