Bükk maraton előzmények 2

Mostanában a "Mivel kínozhatjuk magunkat a hétvégén?" kérdésre kerestem a válaszokat. Így a múlt heti kajak túra után sikerült begyűjteni egy jó kis alkar-csukló izomfájdalom kombinációt. Dörzsöltem is a kezem, hogy milyen jó kis móka lesz hasogató alkarral déházni egy köves halálfejes trélen le az EGED hegyről.

Mivel nem vagyok teljesen perverz, ezért elkezdtem nézegetni a teleszpókomat, hogyan tudnám a mozgását még puhábbá tenni. Mivel hatalmas rutinnal rendelkezem a kerékpártesztelő iparágban, így azonnal megállapítottam, hogy már 2 hete lelokkolt telóval járok, és ezért ráz a bringa. A kar elfordítása után egy új világ tárult fel előttem. Nem is értem minek raknak ennyi tekerentyűt ezekre a mai villákra a gyártók.:)

Mivel nagyon rutinos montenbájk részer is vagyok, ezért szombaton a verseny előtt elmentem átmozgatni. Na ez olyan jól sikerült hogy a HHH-n tekertünk 3 órát. Itt bajba jutott turistáknak mutattuk meg Szabival a helyes utat. Mert jó fejek vagyunk. :)

Idén, hogy ne unatkozzak, ezért a megcsappant számú kerékpársportolásomat exponenciálisan emelkedő számú defektekkel teszem színesebbé. Így a belső felhasználásom kezd ipari méreteket ölteni. Hogy égető gumihiányomat kielégítsem, ezért elzarándokoltunk a Wilker shopba, ahol rengeteg hasznos információt gyűjtöttünk be a kerékpározás világából, Éva csapattársnőnk pedig dobozokat a költözéshez.

A kellemesen hűvös, alig 333 fokos belvárosban, már csak bajba jutott Spanyol túrabringásokat kellett elnavigálnom a Nella boltba. Így egy ebéd után röpke 6 órás bringázás, császkálás után frissen üdén, átmozgatva, dőltem be az ágyba.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések