Mátra Maraton 1

Mivel felkészült sportember vagyok, így a Mátra marcira lapos első kerékkel és egy lyukas belsővel indultam el. Idén ez az 1000. defektem volt. Az esti vacsoracsata után Zsolti csapattárs kellett a tüske megtalálásához, mert nekem ez a vaksi szememmel egész évben nem sikerült. Hurrá!

A hátsó gumim mintáit meg a cica vihette el. Nem tudom hova tűnhettek. Talán a múlt heti túránkon a Dolomitok sziklái reszelték le őket. A bowdenházak pedig szép szürke porral voltak tele. Nem volt energiám szerelni így WD40 barátomat hívtam segítségül.

A bicajon kívül én is romokban hevertem. Pont a hetekben mélyült el a kapcsolatom a parlagfűvel, így csöpögő orral szép vörös szemmel indultam útnak.

Schat tekerte a kormányt, nyomta a gáz és a féket az M3-ason, amikor a szemközti sávban egy csodaszép dugó kezdett kibontakozni a szemünk előtt. Gödöllőnél az építési próbálkozók egy 180 fokos szaltót mutattak be egy 70 tonnás, 250 millás munkagéppel. Feldobta a lánctalpát a gép. Ügyes. 20 km-es sor lett a mutatvány végeredménye. Rumbát hallgatva szambáztunk el az álldogáló kocsikkal szemben.

A Mátrába megérkezve Gageszt a lábaim közé kaptam, majd jól éreztük magunkat. Konkrétabban az adrenalin parkban lecsúsztunk a bobpályán. A csapattársak érkeztével az extrémsportolást a sátor cölöpverésével folytattuk. Sziklás talajba ez elég gyorsan ment, ripsz ropsz 1 óra alatt el is készült a 4 cövek. Hibáztunk. El kellett volna hozni az M3-asról azt a felborult fúrótornyot. Amikor száguldottak a felhők, fújt a jeges északi szél, na akkor már nagyon extrémek voltunk rövid gatyában.

Így gyorsan bemenekültünk a rákezdő zivatar elől az elvarázsolt étterembe Soma szülinapját ünnepelni és vacsizni. "Rendeljenek bátran, de csak 1 szakács van és mindjárt érkezik egy 40 fős csoport"-bíztató szavakkal fogadott a pincér. Kati és Őrs arcára kiült a rémület, hogy ők akkor ma este nem tudnak szénhidrátfeltölteni. Nagy ijedtségükben sikerült is dupla adag somlóit rendelni. Előbb megnyugodtak a kedélyek végül a gyomrok is. Alvás előtt még egy ügyességi feladat várt rám.

A sört, unikumot és a pezsgőt sikerült jó hangulattá átalakítanom, így a "sárgakisházba" visszatérve mókásan sikerült a dupla belső foltozás. Zsolti írta "megismerhettük egy egészen új dimenzióját a defekt ragasztásnak..szöges ellentétben az eddig ismert instrukciókkal" Védekezésül elmondom, hogy az allergiától összeszűkült szemem a szeszek hatására még tovább szűkült. Így alig láttam mit csinálok. Sikerült is a tökig fújt belsőre csiszolás nélkül találomra rátenni a foltot. De ez a módszer is tökéletesen működőképesnek bizonyult.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések