Szlovéniai MTB - 4.nap

Valtozott a menetrend, reggel (11 kor) indultunk tekerni, de elotte hajnalban (9kor) ramtort egy takaritono. Aztan bemelegitettunk es jol feltekertunk a Rogla hegyre. 1,5 ora alatt lenyomaztuk az 1000 szintet.

A cudar ido miatt gyorsan hazagurultunk. Kati Ors az aszfaltot valasztottak, mi az erdei osvenyt. Uncsi volt a menet, mert most senki sem torte le a valtojat

Kati Ors Atti bekoltoztek a pezsgofurdobe. allitolag egy 3 oras pezsges tobbet er mint az osszes kerekparos edzesunk, de ez meg nem biztos Ors dolgozik az elmelet alatamasztasan.

Dora Sara Dav es en a kint pancsizast valasztottuk. plusz szintet gyujtottem a lepcson, 10szer csuszdaztam. Tetszett.

Dáv tollából:
"Ma 2:45-öt mentünk 1080 szinttel. Feltekertünk a szokásos aszfalt szerpentinen a szokásosnál nagyobb autó és motoros forgalomban a Rogla sícentrumhoz kb 1500 méter magasra, ahol a maival együtt negyedszer jártunk. Majd onnan hiába invitáltam a népet egy max 30 perces kitérőre single track-ezni, ők holmi szemerkélő esőre és hidegre hivatkozva lefelé vették az útirányt.

Annyit azért sikerült elérnem, hogy a 'váltó elgörbítős' PP6 jelzésű single track turistajelzésen menjünk le ma is. Attilát és Árpit sikerült meggyőznöm, hogy az kell, Kati és Örs aszfalton gurultak le, tuti hogy befagyott lefele a szemhélyuk. A PP6-on ezúttal nagyon vigyáztam, és már nemcsak a köveket, de a még nagyobb kárt okozó faágakat is kerülgettem.
De le kellett ott jönnöm újra....szembe kellett nézni a félelmemmel, mert ha nem teszem, és csak menekülök előle egész életemben, akkor bizonyosan minden éjjel álmatlanul forgolódok majd.

Felfelé menet az aszfalt szerpentinen én nehezen mozogtam, sajogtak a lábaim az előző napi hosszú tekeréstől, hosszú ideig tartott bemelegednem. Kb 40 perc telt el mire elmúlt ez a kellemetlen a sajgás. 140-es pulzus környékén pedáloztam Kati és Örs mögött, és együtt értünk el a csúcsra. Attila és Árpi már korábban elmentek :)

Hazafelé jövet a hegyről lefelé PP6-ot letudva az út hátralévő részében improvizáltunk, és bár nem volt nálunk térkép, érdekes módon nem tévedtünk el.
Mázlink is volt mondjuk, és be mertünk vállalni olyan utakat, amik tanyákhoz tartozó réteken vezettek keresztül. Végül hamar kiértünk egy már korábbról ismert aszfaltra, és onnan csak 10 perc gurulás kellett hazáig.

Délután hátralévő részében sem a beígért zápor, se szemerkélő eső nem volt. A fürdőben pihiztünk, ahol néhányunknak egy jégkrém is lecsúszott.

Kellett ez a regeneráló nap, főleg hogy holnapra megint egy hosszabb, 5 órát tervezünk.

Én legszívesebben ezt nézném meg, de mindenre nyitott vagyok:"
http://www.lovrenc.si/jezera/english.html

Attila:
"Ma este tabuztunk. De ez mar a tabu 3000 volt, amiben mutogatni meg rajzolni is kellett. Meg a Szivacshenger 2000-nel is bonyolultabb dolog!
A Szivacshenger 2000-rol majd Örs tart beszamolot. Roviden egy muktifunkcionalis keszulek, egyszeruen mindenre jo: kinzoeszkoz, izomlazito, de vegszukseg esten mobilwc is!"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések