Szlovéniai MTB - 2.nap

Örs jelenti:
"Ma is megvolt egy jó kis menet. Igen nehezen indultunk neki délben. Rövidgatya, rövidujjú mez, bár később azért a magasabb régiókban öltözködnünk kellett kicsit - kb. 18 - 20 fokban bringáztunk. Napos és kicsit felhős idő volt. Gyönyörű a táj, fenyőerdők, hangulatos osztrákos hegyi házakkal.

Reggel beszereztünk egy túrista térképet, így jól tudtuk tervezni az útvonalat. Jól jelölt bringautak vannak a hegységben keresztül-kasul, igaz ezek - úgy mint otthon is - nem technikás trélek, hanem sima aszfaltos és dózerutak. Legtöbbet dózeren mentünk, de azért lefelé már rátértünk gyalogösvényekre is, ahol izgalamsabb déházásban is volt részünk. Bringások nincsenek, gyalogost is csak nagyon elvétve láttunk, miénk az egész hegy! Ma bruttó 6 órát mentünk 1750m szinttel, majd a jakuzziban áztattuk magunkat mostanáig.

Képzeljétek itt nincs szúnyog, van viszont rengeteg légy, menet közben mindenkit egy-egy kisebb légyfelhő vesz körül. Fotóztunk, videóztunk is.

Ide vissza kell majd jönni, a szállás is nagyon pöpec. Háztól házig a nettó menetidő autóval 3 és fél óra csak."

Dáv tollából:
"... annyi történt, hogy egy törmelékes, köves, gyökeres ösvényen jöttünk le, ahol a hátsó kerék küllői közé szorult egy vastagabb letört faág és elfordította a hátsó váltóm. A kerékben is szép nyolcas lett, de azt majd a szervíz kiszedi, a váltót viszont nekem kellett. Hát nem volt egyszerű. Itt hajlítgattam órákat.

A rájd jó volt, és bár sokat mentünk dózeren, a végén azért volrt egy vízmosásos, technikás felfelé is, meg a már említett single trail lefelé is.

A single track lefelé egyébként sok helyen puha tűlevélszőnyeggel volt borítva, amiben sok helyen szép nagy hangyák tanyáztak.

Dóra és Sára is jól töltik az időt. Szép fenyőerdős, ligetes a környék, lehet jókat sétálni, és a 'strand' területén is vannak babáknak való játékok. Sára pedig élvezi az új környezetet. Bent a konyhában fel alá járkál az asztal alatt, és a mosogatógépet is előszeretettel nyitogatja és ki akarja szedni az evőeszközöket. Szóval Sanci ide érdemes majd a csajokkal eljönni! Az apartmansor mögött van egy kis hosszúkás tó is kicsit lejjebb az ösvényen csúnya vizimadarakkal. Az egyik úgy nézett ki mint egy randa pulyka.

A mai rájd előtt bereggeliztünk fejenként 8 euróért a hotel-ben, amihez az apartmanok tartoznak. Volt még csirke nuggets és fasírozott is. Tiszta disznó ólat hagytunk az asztal körül tojásrántotta darabokkal a földön."