Gázló 90 túra

Rajt helyszín: Veszprém, zeneiskola előtt

Késői ébredés - Nevezés - Start - Ismerősöm nem lévén csatlakoztam egy tapasztaltabbnak tűnő csapathoz. Az idő, a táj szuper, tekerés megy rendesen, alig bírok magammal. Bándnál a betonon elsprintelek az alkalmi csapattársaktól. Következő boly itinert nézeget tekerés közben nem tudják meddig megyünk betonon. Én sem vagyok okosabb. (meg nehezen is látom az apró betűket menet közben) Csapatomat megint elhagyom. Boltnál útbaigazítanak: aszfalton fel a hegyre. Nyomatom ezerrel. Pulzus: 170 (na ez így túl sok lesz mondom magamnak) visszaveszek kicsit. Barna mezes srác lehagy, majd beállok mögé együtt megyünk egy darabig a betonon. Terepen elhagy. A sár az nem tecc. Pedig alig ragad. Megint utolérnek. Fodor tanya felé szuper hullámvasút.

Pillanatnyilag lerázom az üldözőket. Tudom hogy ez nem verseny, de akkor is! EP pontnál gyors evés ivás. Egy három fős csapat után megyek, aztán utolérünk egy nagyobb csapatot. A nagydumájú TREK mezes srác után megyek a sor végén. Sikerül is a 90-es táv talán egyetlen saras gázlóját tekerve teljesíteni. (nem estem az SPD-vel, hurrá) Aztán aszfalton kellemes gurulgatás Királykapu felé lefelé laza tempóval. Ez nekem már megint kevés. Menni akarok. Szépen előreengednek a sor végéről. Beletekerek elhagyom őket. (hurrá) Jön az emelkedő, meg a Trek-kes csapat, mint gőzmozdony. Lehagynak. Beállok mögéjük, együtt megyünk. 4.EP. Ők még maradnak. Nem jön senki egyedül megyek tovább. Itt jött aztán a legszuperebb murvás rész, felfelé, aztán lefelé. Visszanézek a szerpentinen: sehol senki. Aztán a nemtudomhonnan-ból egyszer csak dörgetett utánam lefelé a Trek-es srác. Hogy ért utol? Pedig én full telóval megyek. Vazze. Erőt veszek magamon, átkapcsolok Adventure üzemmódba, kapaszkodom a kormányba, tudom tartani a tempót. (nem estem hurrá)

Frissítőpont. Kulacstöltés. Nagy Bringabandi csapat indul éppen tovább. Megyek utánuk, vagy 50 métert. Ők Balra, én jobbra az aszfalton - irány Bakonybél. Nyomatom megint egyedül. Tiszta bamba vagyok. Valakik kiabál egy söröskorsó mögül. Jaaa ellenőrző pöty van mármegin. Najóódamegyek. Hogy a következő emelkedőn ne unatkozzak, mondják a srácok, hogy a police egy elveszett öreg bácsikát keres, ha látom útközben értesítsem az illetékes elvtársat. Hát nem láttam! Sem őt sem senki mást. Tisztára eluntam magam. Csak a kavicsos emelkedő van, a nap meg éget 1000-rel, nincs is kedvem tekerni. Reggel még egy esőkabáton gondolkoztam, így a naptej elmaradt. Kezem tutin le is ég így felfelébe. Na mind 1. Végre: valaki tolja a bicajt. Jó felé megyek. Kis pihi az árnyas rekettyésben. Megfejtjük a bringatolós lánnyal hogy tovább felfelé. Nem akarok visszamenni a napra!!! Inkább betolok a pocakba egy müzlit is. Szöszmöt, itt a mélypont.

Na végre elindulok. Valami neszt hallok mögülem: na utolért az induló kis csapatból 2 srác. Nagyon nyomják. Jól lehagynak. Valahogy én is felérek a csúcsra. (árnyék te megmentő!!) Kis pihi. Megvárjuk a lányt is aki velük teker. Ő is nagyon komolyan nyomja. Aztán már nem kóricálok. Megyek velük végig. Dolgozni kezd a müzli. Valahonnan jön egy tartalék energia (mint a Terminátor-ban). Hárskútnál az aszfaltnak annyira megörülök, hogy elkezdem tolni neki megint. Előttem több csoport. Mindenkit utolérek lehagyok. Itt jön Árpi a terminátor. Halló, halló a pulzus: 175!! Ácsi, Árpi bácsi. Akkor csak guruljunk. Kapaszkodom, csak: 68 Km/h. Nem sikerült a 71. Nem baj. Majd jövőre. Márkó - kéne már egy kút. Satufék. Na ez kiszáradt! Következő: szerencse, jön a megmentő isteni vizecske. Beáll egy piros mezes srác is a kúthoz. Negyed óra előnnyel indult hozzám képest, csak ö éppen a 130-ról jött éppen. Vazze van hová fejlődni! Innen már sima az út a célig. Ez a Gázló überszuper volt. Minden elképzelésem felülmúlta. Nem másokkal, hanem magammal versenyeztem. A kérdés az volt hogy végig bírom-e egyáltalán (ilyen hosszút még nem mentem), és milyen idővel?

Táv: 90 km
Idő: 5:18
Átlag: 18,5 km/h

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések