MVM DUNA MARATON

Helyszín: Budai vár - Visegrád
Élményeim az első "sunnyogós" DM-mel kapcsolatban:


A limitált 1200 fős nevezési kontingens hamar betelt, így számomra maradt a mezőny utáni tekerés. Az tuti, hogy most előre benevezek mindenhová, ilyen sunnyogást többet nem csinálok!· Irgumburgum! Én 10.30-kor "rajtoltam" a Pálvölgyi barlangtól a mezőny után.

Harcostársak nélkül, először lelkesen, majd később kicsit fásultan tekertem, mivel egyedül elmaradt a kellemes versenydrukk. Azon is gondolkoztam hagyom a fenébe az egészet, aztán összeszedtem magam. · Nagy meglepetésemre aztán a HHH alján kezdtem utolérni a mezőny végét. A nagy öröm tartott a 10-es útig, ahol a policija határozottan nem engedett át rajtszám nélkül. Meg kellett várni a záró motorost. Ácsorogtunk többen is vagy fél órát. · Innentől nem volt gond mehettem végig, és ígéretemhez híven nem álltam meg egyetlen frissítő pontnál sem.

Tényleg hatott a sok köbméter tészta. Életemben először még Powerbar energiaszeletet is vittem magammal, bár az egész úton több részletben csak egyet bírtam magamba gyűrni. Pilisszentlászlón ráadásul majdnem elütöttem a frissítőt nyújtó lánykát, aki azt gondolta, hogy megállok. De nem. Innentől sima liba. SPD patentpedállal kapcsolatos kalandom sem volt, bár tartottam tőle hogy butaságot csinálok azzal, hogy a verseny előtt egy héttel használok ilyet életemben először. Esni azért estem, de nem az SPD miatt, hanem azért mert a visegrádi lefelé végén az egyik szűk 180 fokos meredek kanyar annyira poros, köves volt, hogy a nagy sebesség miatt már nem volt esélyem lelassulni. · Idő: Pálvölgyi barlangtól 4,52 · Pulzus: max 172, átl:155 ui.: A full teló szuper volt az ilyen rozzant harmincasnak, mint amilyen én vagyok. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Semmi derék-, hát-, nyak fájás. Már csak a telók nyomásértékeit kell eltalálnom.

Táv: 90 km
Idő: 5:18
Átlag: 18,5 km/h

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések