Bringázás a HHH-en

Ádám és AZso társaságában hármasban egy jót bringáztunk a HHH-en. A nyomorék bringámat próbáltam otthon szerelgetni, nem sok eredménnyel. El is szüttyögtem az indulást. Ezért maxi gázon a Kolossy térig. Majd ki köptem a tüdőm. Megdöntötte a rekordomat a városi bringázásban. Így csak 5 percet késtem.

Ádám vezetésével a már ismerős helyeket is sikerült új útvonalon megközelíteni.

AZso leírásából: "Az útvonal egyébként így utólag elég egyszerűnek tűnik, a Fenyőgyöngyénél kéken fel, végig felfelé, egészen az utolsó parkolóig, onnan egy nagy kövekkel borított ösvényen fel, majd déli irányból fel az antennákhoz."

A HHH csúcsán AZso varázstáskájából előkerült a fényképző. Készült pár spontán nem beállított kép is. A szuszogós elnevezésű lejtő párszor majdnem megviccelt (pedig Ádám figyelmeztetet). Én nem szuszogtam, a telóm viszont annál inkább. Aztán a reptér felett tekerve elértük a Virágosnyerget, majd a szintútat. Itt nagyon jó tempóban lehetett döngetni. Aztán újabb meredek utakon irány lefelé. Csak annyit még, hogy a túra végén az i-re az tette fel a pontot, hogy megismerhettem egy tuti kis útvonalat Zuglóba az Árpád hídtól.

Tanulságok:
Tényleg kell már végre egy cserélhető lencsés napszemcsi.
A lámpát villogót feltenni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések