Mátra Maraton pályabejárás

Na a Mátra rendesen megviccelt. Én szombaton tekerésztem egy kicsit, de a péntekhez képest szerintem sokat száradt az erdő. A vasárnapra tervezett bejárás előtt szombaton egy kis bicajszervíz, aztán próba. Mátrafüredről írány felfelé az aszfalton. Tuti kis út lett volna, de állandóan motorosok bűzöltek az orrom alá. Na Mátraházára érve az egyik vadmotoros belerongyolt egy vareszba. A rendőrök épp helyszíneltek.

Próbaképp elindultam a sípályán felfelé. Elég kalandos volt a közepe táján az a rengeteg kődarab. Hátsó rúgózás bekapcs - így simán ment. Fent fordulás downhill visszafelé. A nagyobb köves részen majdnem estem egy akkorát, hogy.. , de megúsztam. Azért a fullteló sem mozog ki mindent, kellene ide rendesen a bringástechnika.

Vissza a betonra. Valami egyre jobban nyikorog, kattog. Valami megadta magát. Nesze neked sípálya. Füredre visszaérve gyors szervíz, de csak nyikorog a kis bestia. A vasárnapi Maraton bejárást így kihagytam. Helyette egy kis HHH tekergészés volt: 63 km - sok szint.

Na megint előjött a max. pulzuscsökkenésem. Volt már 186 is korábban, de most az istennek sem ment 175 fölé. Miért?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések