Endurance spinning

Mi a szösz ez az Endurance spinning? Ez egy amerikás dolog, amit a World Class Fitness-ben űztünk vasárnap délután 4-től 7-ig. A terem a Marriott Szállodában található. Ez a sport leegyszerűsítve egy zenére tartott csoportos teremkerékpározás, ahol az edző bá instruálja a kis nebulókat, vagyis minket.

Először kicsit paráztam ettől a 3 órától, mivel az egy órás spin-en is jól ki tudom fárasztani magam. Érdekes volt, hogy mennyi fajta gyakorlatot lehetett végezni a 3 óra alatt. Nem unatkoztam egy percet sem. Azért az erdőben izgisebb tekerni, csak ott ilyenkor jég balettozni lehet, amiről János is beszámolt.

Én a Bringabandás Wooky mögött tekertem a szélárnyékban ezért meg sem kottyant a spinen a 3 óra:) Egyébként a Győr Est marcin is az ő hátát csodálhattam, mivel az utolsó kanyarban beelőzött, és már nem bírtam befogni a célegyenesben. Na jó a 2004-es szezonban készséggel csodáltam hátulról, de jövőre fordítok a dolgon. Azért szép a HBSE mez is hátulról :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések