Hogyan hízzunk pár nap alatt 2 kilót

Jelentem végrehajtottam a "Hogyan hízzunk pár nap alatt 2 kilót" projektemet.

A történet a vasárnapi pilisi 100 kilcsis bicajtúra után vette kezdetét. A 6 órás tekerés közben 2 csésze teát és egy müzli szeletet termeltem be. A csapat egyik fele kisebb kört ment így ők beültek ebédelni egy étterembe, mi később csatlakoztunk hozzájuk. Sittünk a sötétedés miatt így én már nem tudtam kajálni, és a finom illatok közül farkaséhesen távoztam. Otthon láttam hogy 1,2 kg-mal vagyok könnyebb, ezért megtámadtam a hűtőt és amit találtam mindent felfaltam.

A vasárnapi menü: 5 szelet hús nokedlivel, fél üveg lekvár, 1 liter tej, egy tábla csoki, marcipángolyók A zaba hétfőn folytatódott nem bírtam leállni, vacsi 6-kor aztán 8-kor és 10-kor.

Kedd: Imádom a lekvárt. Sikerült vacsira megenni 1 üveggel + 1 liter tejet.

Szerda: A héten a nejem nem volt otthon így én főztem magamnak gombástojást. Kicsit sós lett, ezért még több tojás ment bele. Még mindig sós. Főztem spagettit. Azt is bele. Gigantikus adag lett.Hogy ne romoljon meg a felét bepusziltam este 11-kor, amikor kész lett. A sós ízre megittam 1 liter kakaót. Töltöttem a glikogén raktárakat.:) De minek?

Ez az én Updte programom. Elmondhatom hogy nagyon hatékony:) Így mára 2 kg-mal többet mutat a mérleg.

Mekkora csapda, ha az ember azt hiszi hogy lesportolt magáról x kilót. Pedig annak a nagy része csak víz. És az egész napi koplalás után pszichésen egyfolytában éhes az ember.





Tanulság: egy egész napos túrán rendesen kell étkezni, többször kevesebbet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések