Pilisi laza tekergés

Megvolt a Pilis túra, ami nagyon tetszett. A résztvevők LászlóJános, Nazabiker, Dingo, Dingóné, R0fike.

Táv: nem gondoltam, hogy a lájtos tekerés Jánosnál egy 8 órás túrát jelent, így nem vittem lámpát. Izgi volt az utolsó 2 óra lámpa nélkül a sötétben. Az össz táv az 103 km lett. Ennyit még egyben nem tekertem az idén még aszfalton sem. Ja, de egyszer Velencére meg vissza. A változó terepviszonyok miatt a fázás-izzadás garantált volt. Azért megúsztam a torokgyuszit.

Nekem egy negatívum: hazafelé jól megfájdult a térdem. Ilyen még nem történt eddig, úgyhogy most szomorú vagyok, meg megint nyomi. Szerintem a nagy gurulástól megfázhatott.

És visszatérve a kedvenc témámra a "pulzusra" sikerült leszabályoznom magam a mászásoknál a 85%-os értéken (165) így nem jött az izomláz és a fáradtság is minimális volt. Jánossal így azonos tempót tekertem. Naza meg az emelkedőkön mindig szépen eltekert. Egyébkén nagyon meglepődtem a megtett táv hosszúságán. Nekem olyan lötyögősnek tűnt az egész túra. A pulzusom a tekerés felén a 130-at sem érte el (síkon - lefelé guruláskor). A két mászás meg összesen max. 1 óra lehetett így érzésre és kimondottan jólesett. Bár lehet hogy több volt.

A sérvvédőmnek (by János) hála a sár sem zavart.:) na jó zötyögött egy kicsit

A termógatyóm ellenére jól megfázott a térdem. Most kenegethetem. Gyerekek télen tessék jól felöltözni mert úgy jártok ahogy én. Teljes bringaszünet.

AVS: 17,6 km/h TME: 5 ó 51 p

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések