Lakásszétverés + Déli sark előadás

A szombati bicajtúra és az esti buli után vasárnap kicsit nehézkesre sikerült az ébredés. Vajon miért? Öcsi telefonja ébresztett 11 körül, hogy megyek-e lakástszétverni? Ilyen jó kis mulatságból nem lehet kimaradni, ezért bebootoltam majd összeszedtem magam.

A lakás a kitartó 1 hónapos bontásnak köszönhetően egyre jobban / rosszabban nézett ki. Sikerült megszüntetni a konyhát, a fürdőt, a Wc-t. Így most roppant tágas tér fogadja a belépőt. Meg a törmelék hegyek, pedig már két konténernyi sitt lett innen elszállítva. Én kedvenc hobbymnak hódolhattam a csempeverésnek. Miután elfogytak az antik csempék, nagy lendülettel álltam neki vakolatot leverni. Ennél brutálisabb alkarerősítő gyakorlattal még nem találkoztam. Megváltás volt a pizzafutár megjelenése, így bedurrant karomat kicsit megpihentettem. Rá kellett jönnöm nem vagyok a régi. Nem bírtam betermelni egy egész pizzát. L

Délután, már csak a linóleum feltépése volt soron. Aztán az alóla felbukkanó parkettát kellett felszedni. Jó móka volt. De nem állhattunk meg, mert a parketta alól felbukkant egy újabb réteg a hajópadló. Nemhiába 100 év alatt laktak már egy páran ebben a lakásban. Ezt is leküzdöttük.

Sajna nem tudtam folytatni a romboló munkát, mivel Ács Zoli Déli Sarkról szóló előadását akartam meghallgatni. Kovalcsikné Bátori Krisztina és Ács Zoltán volt a résztvevője a "Ski the Last degree: Sível az utolsó fokra" Expedíciónak. Az előadásról most annyit, hogy igen izgi volt. További infókért érdemes ellátogatni erre az oldalra:http://www.explorers.hu

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések