Terheléses teszt eredmények

Györe doki elmondta, hogy kicsit elbénáztam a dolgaimat és húzzak alapozni alacsony pulzussal. Így nem kell túl sokat filóznom azon, hogy mit kell fejlesztenem.:)
Igen hasznosak/tanulságosak az eredmények. A légzésfunkcióm az szerencsére jó lett.

Amióta megvan a pulzusmérőm mindig fárasztottam magam ezekkel a pulzusértékekkel. Az összes kalkulátor rossz eredményt adott így utólag. A sportkoriba ezért volt hasznos elmenni, mivel kiderült, hogy nekem alacsonyabbak a zónáim a számított értékeknél.

A leglényegesebb, hogy nem 167-nél van az anaerob átmenetem, hanem már 155-nél. Ezért jó sokat tekertem anaerob tartományban az edzéseken. És az aerob képességeim ezért fejletlenebbek. Most legalább tudom.

És tényleg összeáll a kép. A maratonokon a 170-es pulzus környékén tekertem sokat. És ezek szerint a PWC170-es jobb eredmény ennek köszönhető.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések