Terheléses vizsgálat - Sportkórház

Így harminc fölött nem árt, ha tudja az ember hogy működik a szervezete. A monti versenyek pedig eléggé megterhelik az emberfiát. Ha egy autónak jár motordiagnosztika, akkor én is megérdemlek egy kis felmérést. Bár mért jó az nekem hogy majd kiköpöm a tüdőm, miközben tűvel szurkálják a fülem? :)

Mindenemet megmérték, lemérték: Testsúly, magasság, zsírszázalék, vérnyomás, nyugalmi, terheléses pulzus, légzésfunkció. A lényeg egy speckó kerékpár volt, aminek nagyon pontosan lehetett szabályozni a tekerési ellenállását. Szépen feldíszítettek tapadókorongokkal, rám csatoltak millió vezetéket, a szám elé tettek egy maszkot, amin keresztül kellett lélegezni. És indult a móka.

100W terheléssel 3 perc bicajozás. Közben a gép mért minden adatot. Kis szuri a fülbe, vérvétel a tejsavszint meghatározáshoz. Ez azért érdekes, mert ezzel meghatározható, hogy hol van az aerob, anaerob átmeneti zónám. Ennek segítségével pedig pontosabb edzéstervet lehet készíteni.

1 perc pihi után 50W emelés jött, tehát egyre nehezebb volt tekerni. Ez ismétlődik addig, amíg a kedves delikvens bírja a gyűrődést. Én már pont kezdtem kipurcanni.

Aztán egyszer csak vizsgálat közben betódult egy komplett TV stáb a terembe. Szerencsére pakolásztak egy jó darabig, így helyettem egy Bringabandás srác lett a sztár, akit nem ismerek. Az MTV 1 valamelyik műsorában fog a BB szerepelni. Bár a mezt le kellett ugye venni, de hülyéskedtünk, hogy hadd maradjon a kormányra terítve. Látszódjanak már a szponzorok, hízzon a májuk.:)

Kösz Mariannak a helyszíni eligazítást. Amíg öltözködtem időközben ő valahová eltűnt. Pedig előttem lett volna a vizsgálata. Rejtély. Tiszta X-akta.

Közben Ádám bent éppen az utolsókat rúgta, illetve tekerte. Elég jól nézett ki a kis tapadókorongokkal.:)

Gyenge vagyok, mint a harmat. Ezt vizsgálat nélkül eddig is tudtam. De most szembesültem a 350W-os eredménnyel. Én azért többre gondoltam.(:

Azt sem értem, hogy a max. pulzusom egyébként 186, de itt most csak 176-ot bírtam tekerni miközben majd szétszakadtam a 40-es pedálfordulatnál.

Viszont nőttem fél centit és pontos az otthoni mérlegünk:) És a világhíres Trelock 10 eurós pulzusmérőm hajszálnyira annyit mért, mint az ottani Polár.:)

És eléggé csinos volt az egyik asszisztensnő. Kezdtem volna jól érezni magam, amikor mondta vegyem le a cipőm és a felsőm, de sajna ezt a mutatványt nem kellett folytatnom. Kár.

Bár a testzsír mérésnél még megcsillant a remény: "Tolja le a nadrágját" -mondta. Na de ennyi ember előtt? Én vártam mikor lép be a forgatócsoport mögött Kovi. De nem jött így megnyugodtam, hogy csak a bicajon kell teljesítenem.:)

Az úttörő ahol tud segít, ezért fennhagytam az SPD-m a BB-s kollégának. Addig elhúztam zuhanyozni, ahol a villanyász szaki bácsik szépen kicsapatták a biztosítékot. Talpig habban álltam a koromsötétben, és vártam mikor szokja meg a szemem a sötétséget. Ezt a mutatványt elég hosszasan tudtam gyakorolni, mivel egy cm-t sem láttam jobban és a mesterek sem tépték szét magukat, hogy gyorsan kijavítsák a hibát.

Kösz a szervezőknek a lehetőséget. Felejthetetlen élmény volt ez a vizsgálat.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések