AntiBringa

A hetem bringázás szempontjából jól alakult. Kedden indulás előtt lemostam a cipőm, mert hogy olyan gondos vagyok. :)) SPD-nél befolyt valahogy a víz. Jól eláztattam! Bringázás ugrott.

Tegnap összefutottam Nazabiker-rel kis dumcsi után elindultam, mondom kicsit azért tekerjek is. A rákosrendezői állomás mellet a kanyarban vagánycsávő a széles úton keresztbe csúsztatta az autóját. Csirimp csörömp nekirodeózott a padkának. Durrdefekt. Olyan jó hangos fajta. Ezt is meg kellett néznem, merthogy olyan érdeklődő fajta is vagyok.:))

Leborítottam a szigetre, újabb ismerős R0fike, akit majdnem elcsapott egy kamion. Nem hagyta annyiban az esetet. Kicsit tekerésztünk is azért. Eszembe jutott az esti meccs, így húztam haza. megeröltető 30 kilit mentem.

Szóval eseménytelen nap volt a tegnapi.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések