Pannon Maraton Győr

Jó kis bringázás volt Győrben. Nagyon bekezdtünk az elején, így Kőris hegy előtt elfogyott a kraft. Meg elbénáztam, hogy nem álltam meg frissíteni az első ponton. Így elsavasodtam, eléheztem. minden bajom volt.

A rajt után Wooky-val ketten gyilkoltuk egymást. Jó pár emberkét befogtunk, majd a gyilkos tempótó elfáradva picit lemaradtam tőle. Ezért meg sem álltam a frissítőponton, pedig Csoki és Anita nagyon segítőkész volt.

Ezután az aszfalton egymást segítve bolyoztunk. Amikor beértünk egy kavicsos dózer útra eléggé belassultunk. Megfogott a homok szívta a kevéske erőnket. Így nem csoda hogy a 10 perces előnyünk Nazabiker-rel szemben elfogyott. Utolért még két Bringabandás: Kálmi és Ádám.

Összeállt egy BB-HBSE 5-ös boly. Így mentünk egy darabig. Wooky szakadt le először. Majd én is kezdtem lemaradozni. Naza leelőzött, de a két BB-s versenyző előle is meglépett. Egyre inkább éreztem, hogy óriási hibát követtem el azzal, hogy nem álltam meg a frissítő ponton. Vizem kifogyott, így 20 kilit tettem meg. Víz nélkül zselét sem tudtam nyomni. Előttem mögöttem sehol senki.

Ekkor jött Anikó, akivel több versenyen is simán tartottam a tempót. Most meg sem próbáltam olyan szarul voltam. Vánszorogtam, mint a csiga. A szervezők ide betehettek volna még egy frissítőpontot. Végre felértem a Gázlóról ismert hegytetőre.

Egyedül untam a tekerést. Bevártam a hegy tetején Wookyt és innen már édes-kettesben mentünk végig. Rengeteg aszfalt várt még ránk, de innen már eseménytelenül telt a verseny. A frissítőponton Csoki láncot olajozott, Anita kulacsot töltött. Nagyon profi volt a support csapat.

A terepen messze látszott egy kék mez. Később kiderült Naza az. Utolértük, pedig mi sem voltunk nagyon fittipaldik már. Ő elég rosszul érezte magát ezért nem csatlakozott hozzánk. Ádám nagyot fejlődött az utóbbi időben. Általában a versenyek első harmadában szoktam lehagyni, ami most is megtörtént, de fél távnál visszaelőzött, és már csak itt a vége felé értem utol. Hmm ez igen. Érdekes hogy ezen a versenyen minden HBSE résztvevő valamilyen nyavalyával küzdött.::(

A végét meg nem kell magyarázni, aki ott volt láthatta a küzdelmes befutónkat.:) Wooky jól nyomta a sprintet a végén, gratula neki. Ő győzött. :)

Kb. 20 perccel mentem rosszabbat, mint kellet volna. Érdekes az emberi szervezet. 1 éves melóval elértem egy edzettségi szintet, és 1 hónapos kihagyás után ennyit lassultam a versenyen. Szomorú.

Helyezés 55. a 70 indulóból. Elégedetlen vagyok. Legalább 5 hellyel előrébb kellett volna végezni. Sokan lehagytak akikkel szoktam tartani a tempót.

Szervezés jó volt, bár nem bántam volna ha van több frissítőpont, és a verseny végén adnak valami rendes kaját. Amúgy a többi pannon maraton pályához képest ez elég uncsira sikeredett köszönhetően a sok aszfaltozásnak. Cuha-völgy az tetszett. Jelölés jó volt én nem tévedtem el, igaz Wooky próbált egyszer benavigálni egy kertkapun, de időben visszafordultunk. :)

ui:: Gregi jött még velünk az autóban, aki a versenyen beesett egy tehénterelő villanydrótjai közé. Viccesnek tűnik, de mentő jött érte. Túlélte

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések