Árpi ez nem a te napod - 1

A pech szériám tegnap folytatódott. - Az új bringásgatyót sikerült felavatni 2 eséssel.

A Kerepesin siettem a Konával a szervizbe. Aréna pláza parkolóból csikorgó kerekekkel indult el egy taxi. Keresztbe jött mindenen a busz sáv felé, ahol én békésen 30-35 ős tempóban haladtam. Na ez úgy megijesztett, hogy mire magam elé néztem addigra elém ugrott egy komplett gyalogátkelőhely. Pont zöld lett, így a gyalogok szétszéledtek, én a sok rossz közül a legjobbat tudtam választani. Húztam egy satuféket, persze egyből elfeküdtem az aszfalton és becsúsztam szegénykék közé. Szerencsére baja senkinek sem lett. Egy szakadt óraszíj, megrongyolódott mez, és lehorzsolt vadiúj bringásgatya, lett az eredmény. Meglepően kevéssé törtem össze magam.

Többet is hibáztam:
- nem figyeltem eléggé, (front vagy fáradtság) ?
- nem volt rajtam bukó
- szar volt a fékem
- nem kellet volna ennyi programot belezsúfolni ebbe a napba, és akkor nem rohanok ennyire

Aminek örülök:
- Nem húztam az első féket így a szaltó elmaradt

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések