Árpi ez nem a te napod - 2

A reptér fölött jöttünk az 1000* bejárt ösvényen. Az egyik helyen egy spori elállta az ideális utat, de a többiek simán kikerülték. Ez nekem nem sikerült. Egy alattomos kis facsonkra mentem rá, ami egyből kiacsavarta a kezemből a kormányt. Mivel merev géppel voltam, így nem volt ami kimozogja a kis úthibát.
Hiába gurultam lassan, bazi nagyot buktáztam. Szinte álló helyzetben elborultam balra. SPD-ből sem tudtam kivenni a lábam, ami jól beszorult. Ma már másodszor estem és megint a bal oldalamra. Sikerült újabb sérüléseket beszerezni, de szerencsére csak zúzódásokat. Nagyon rendesek voltak a futók, akik többen is a segítségemre siettek. Mondtam nekik, hogy pihengetek kicsit a hátamon mielőtt felállnék. Bent szorult a levegő, nem akarozott felállni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések